Moroccanoil ceramic ionic round brush

Moroccanoil četku za feniranje kose imam već više od dvije godine. Dobila sam ju kao naručeni rođendanski poklon od sestre (druga polovica ovoga bloga:)) jer sam baš željela ovu četku.

Prije sam koristila frizersku profesionalnu četku promjera oko 40mm od umjetne dlake, a Moroccanoil je prva keramička/ionska četka u mojoj kolekciji!! S obzirom da ova četka nakon dvije godine izgleda identično kao i kada je kupljena uistinu zaslužuje “hvalite me na sva usta rezenziju”. Četka je naručena sa Topstil webshopa a cijena joj se nije bitno promjenila, trenutno košta 105kn.

Od nekoliko različitih veličina (25-55mm) za sebe sam odabrala najmanju promjera 25mm jer sam procjenila da mi je s njom najlakše isfenirati kosu (Lob frizura). Četku koristim 2-3 puta tjedno već dvije godine. Feniranje s Moroccanoil četkom je skroz jedno novo iskustvo feniranja u kućnoj radinosti. Tajna je kako i navodi proizvođač u materijalu od kojega je izrađena četka. Keramika zadržava i ravnomjerno raspoređuje toplinu, a ioni koji se nalaze unutar iglica četke tjeraju vodu, te smanjenjuju ukupnog vrijeme sušenja. Ionska tehnologija zaglađuje kutikulu vlasi, što rezultira sjajnom i zdravom kosom. Feniranje uistinu traje kraće (meni je potrebno svega 15 min) a kosa je glatka i sjajna. Nakon feniranja vrlo rijetko posežem za peglom kako bi dodatno izravnala kosu. Četka se vrlo lagano čisti, a njene iglice se nisu iskrivile niti otpale.

Više od riječi govore fotografije. Prva fotografija je iz 2015.god, a druga i posljednja fotografija su iz 2018. godine. Možda je investicija od 105kn u startu malo veća nego što biste izdvojili za četku za kosu iz drogerije, ali je svakako na kraju isplativa jer proizvod je uistinu profesionalne kvalitete.

Jeste li vi probali neki od Moroccanoil proizvoda? Koji je vaš omiljeni proizvod/alat za stiliziranje kose?

3 misli o “Moroccanoil ceramic ionic round brush

  1. Ja imam svoju vec 7 godina i uvijek je ista kao kad sam je kupila… moja je samo malo veca! ugl cini se puno kad je kupujes ali s obzirom da je neunistiva,itekako se isplati :)) sve pohvale od mene ima!:)

    Sviđa mi se

Komentiraj