Sleek Blush By 3 In Pink Sprint – Recenzija

IMG_0084

Puno sam pohvala čula za Sleek rumenila no dugo sam oklijevala sa narudžbom, najviše zbog toga što se nije moglo platiti Pay Pal-om. Kada se to u prosincu prošle godine promijenilo, odlučila sam se konačno naručiti nekoliko proizvoda među kojima se našla paletica rumenila Blush by 3 In Pink Sprint.

a href=”https://2u1beautyblog.files.wordpress.com/2015/02/img_0085.jpg”>IMG_0085

Gdje kupiti / Cijena

Rumenilo sam naručila sa službene Sleek stranice. Redovna cijena rumenila je 14.99 $, no tad je rumenilo bilo na popustu za 7.49 $ (još uvijek je tako, upravo provjerih) + 25% popusta na sve proizvode,tako da me koštalo oko 6 $. Sreći nije bilo kraja ! :-)

IMG_0091

Pakiranje

Rumenilo dolazi u čvrstoj crnoj kutijici  jednostavnog modernog dizajna koja dobro štiti proizvod i jako je praktična i laka za otvaranje. Sadrži i ogledalce na poklopcu. Na poleđini kutijice je otisnuta deklaracija. Paleta sadrži 3 rumenila mat finiša : Pinktini, Pink Ice i Pink Parfait. Ukupna količina je 20 g, što je jako puno i čini se nepotrošivo kad uzmemo u obzir da je prosječna količina mono rumenila 5-8 g.

IMG_0086

Nijanse / Finiš

Inače obožavam ružičastu boju i djeluje na mene poput magneta pa nije nikakvo čudo što sam odlučila izabrati prvo ovu paletu. Drugi razlog izbora je mat finiš što preferiram kod rumenila. Ako mi zatreba dodatnog sjaja poslužim se highlighterom ;-) Rumenila su odlične pigmentacije  što može stvoriti problem pri nanošenju, posebno ako smo naviknuti na rumenila drogerijskog ranga koja uglavnom nemaju ovako zavidnu pigmentiranost. Dakle potrebno je nježno i odmjereno nanošenje kistom za rumenilo da bi izbjegli izgled klauna. Uvijek ih nanosim preko  pudera u kamenu jer sam primijetila da se lijepe i nakupljaju na jednom mjestu ako nanesem na tekuću podlogu pa je teško ravnomjerno izblendati. Na licu traju cijeli dan (do skidanja šminke dakako) ako nosim ‘full make up’ (primer + tekuća podloga + puder u kamenu). Tekstura je puderasta , čestice su fino samljevene i nema nikakvog šimera ni sjaja.

IMG_0087 (1)

Pink Parfait :  kombinacija ružičaste i šljive, podsjeća na boju crvenog vina, najpigmentiranija u paleti

Pink Ice :   žarka boja fuksije, neonski ružičasta; meni najdraža nijansa

Pinktini :   kombinacija prethodne dvije nijanse, malinastoružičasta, najmanje pigmentirana u paleti i najlakša za           izblendati jer je teže pretjerati pri nanošenju

IMG_0088

Jako sam zadovoljna ovom paletom rumenila ; pigmentiranost,dugotrajnost, količina i kvaliteta su odlične. Još se ne mogu dovoljno načuditi da ovakav proizvod može biti tako povoljan Svaka čast Sleek-u ! Sigurno ću isprobati još nijansi iz Blush by 3 kolekcije.

Simona

* u tijeku je blog sale na našoj Fb stranici :)

Oglasi

Komentiraj

