New In #03 – Etude House Drawing Eyebrow Pencil

IMG_0204
Nakon 3 tjedna čekanja, iz Koreje su mi stigle ove preslatke olovke za obrve. Do sada nisam koristila proizvode Etude House brenda, a imaju prekrasnih preparativnih i dekorativnih proizvoda. Posebno mi se sviđa dizajn koji je drugačiji od europskih proizvoda, nekako je ‘girlish’ i teško mi je povjerovati da se radi o ‘ozbiljnim’ kozmetičkim proizvodima. No ako ih Lisa Eldridge hvali , sigurno i vrijede :) Odlutah, vratimo se mojim olovkama.

IMG_0206

Na ebay- u sam našla ponudu za dvije olovke u setu, boja po želji. Odabrala sam 02 Grey Brown i 05 Grey. Bitno mi je bilo naći olovku hladnog sivkastog tona jer mi one toplog ( smeđeg ) previše odstupaju od hladnog podtona kože i boje kose. Nisam ljubitelj jako naglašenih ( statement ) obrva pa mi treba proizvod koji će lagano naglasiti i popuniti obrve i dati prirodan izgled.
Tiha patnja mi je Shu Uemura Hard Formula Brow Pencil, no 25$ za olovku mi se još uvijek čini puno. Dok ne promijenim mišljenje, koristit ću ove ‘etudice’ jer mi se ovako na prvu čine kao vrlo dobar izbor.
Olovke sam platila 6,72 $.

IMG_0207 (1)

Simona

Oglasi

3 thoughts on “New In #03 – Etude House Drawing Eyebrow Pencil

Komentiraj

