Avon Nutraeffects Hydration gel-krema za lice – recenzija

image

Na nedavno održanom Beauty blog dayu generalni sponzor Avon je svim blogericama poklonio Avon poklon vrećicu, a u mojoj se uz mnoge makeup proizvode našla i ova krema. Također smo imali priliku prisustvovati predstavljanju nove Nutraeffects linije-koju čine kreme, serumi, tonik, pjena za čišćenje lica izrađeni od prirodnih sastojaka s aktivnim kompleksom sjemenki nara, chia sjemenki, te sjemenki egzotičnog cvijeta rajske ptice namjenjene različitim tipovima kože ovisno o dobi i učinku koji ostavljaju na koži (anti age, hidratacija, matiranje). Ubrzo sam kremu počela koristiti jer sam bila preznatiželjna kakav učinak će ostaviti na mojoj koži lica  jer se radi o kremi baziranoj na prirodnim sastojcima.


Avon Nutraeffects Hydration gel-krema za lice

– namijenjena je hidrataciji suhe i normalne kože svih dobnih skupina

– bez parabena i boja, alergološki testirano prikladno za osjetljivu kožu

– puža koži 24 sata dubinske hidratacije i njege (na temelju kliničke studije S14-20(b) s 22 sudionice)

– s aktivnim kompleksom na bazi chia sjemenki (chia sjemenke su među najvišim hranjivim sjemenkama na svijetu te mogu apsorbirati količinu vode koja je jednaka 12 puta njihove težine, zbog toga njihov ekstrakt u kremama osigurava dugotrajnu hidrataciju kože).

Gel krema za lice se brzo upija, čini kožu primjetno glađom i svježijom. Može se koristiti ujutro i navečer ovisno o potrebama kože

20150517_132954

Krema dolazi u kvalitetnom staklenom pakiranju zapremnine 50ml koje je dodatno zapakirano u kartonsku kutiju s folijom. Ovo naglašavam jer volim kada je proizvod lijepo zapakiran i još dodatno zaštićen, i na neki način to prvo primjećujem kod proizvoda (Avon uvijek vrhunski zapakira svoje proizvode posebno ruževe za usne).Tekstura proizvoda je kao i opisana gelasto kremasta, odlično se razmazuje i upija u kožu. Iako je namijenjena suhoj i normalnoj koži, a moja koža lica je mješovita, krema ima dobar učinak na moju kožu, ne ostavlja ljepljiv trag niti uzrokuje bilo kakve nepoželjne reakcije na koži kao što su crvenilo ili prištići (dodatni, a ne ovi koje već posjedujem:)). Krema mi se posebno pokazala odlična kao podloga ispod tekućeg pudera jer ne sadrži SPF (puder ga već sadrži, pa nije poželno gomilati SPF), hidratizira kožu i ostavlja umjereni sjaj i dobro se ponaša u kombinaciji s matirajućim puderima. Za dnevnu njegu lica kada ne nosim puder moram priznati da mi spf u kremi nedostaje, kao i antiage učinak  s obizorm na dob 30+, stoga bi za  moj tip kože najidealnija bila kombinacija ove kreme i antiage kreme iz širokog nutraeffects asortimana. Definitvno ću kremu koristiti i dalje posebno sada u toplije vrijeme kada stvarno preferiram lagane kreme.

Iako je ovo PR uzorak moje mišljenje je iskreno i temelji se na vlastitom iskustvu.

*PR UZORAK

Oglasi

Komentiraj

