Loko Oko okoloočna krema protiv bora – Recenzija

loko

Moje dojmove o Loko Uljnom čistaču šminke ste mogli pročitati u veljači (post)  kada sam počela  koristiti i njihovu okoloočnu kremicu. Prošlo je već dobrih 3 mjeseca od tada pa je red napisati kako sam zadovoljna ovim proizvodom.

Obzirom da sam u trećem desetljeću života, očekivano su se pojavile i sitne bore oko očiju. Iako u nazivu Oko kreme stoji da je namijenjena protiv bora okoloočnog područja, nije mi to bio prioritet pri kupnji. Željela sam isprobati proizvod sa što više prirodnih sastojaka koji će njegovati i nahraniti nježnu kožu oko očiju koju su dodatno svakodnevno traumatizirali hladni vremenski uvijeti u zimskom periodu kad sam ju kupila.

Kremu bih više opisala kao balzam/mast zbog sjajnog težeg finiša koji ostavlja na koži te samog sastava koji se bazira na uljima. Pakiranje je jednostavno, plastična teglica sa poklopcem na odvrtanje na kojemu je naljepnica sa nazivom proizvoda i sastojcima. Dizajn mi se sviđa, minimalistički, funkcionalan i pomalo retro, iako preferiram proizvode u pakiranju sa pumpicom ili u tubi zbog higijenskih razloga.

Teglica sadrži 25 grama kreme, a rok trajanja je 8 mjeseci od otvaranja. Iako nije navedeno kao preporuka, kremu čuvam u hladnjaku.

loko 2

SASTOJCI 

Okoloočna krema protiv bora napravljena od shea maslaca, kokosovog ulja, badema, avokada, ulja divlje ruže, vitamina E, prirodnog antioksidansa i eteričnog ulja sjemena mrkve.

loko3

Kremu sam koristila gotovo svakodnevno posljednjih 3 mjeseca, kao dio večernje njege kože. Proizvođač preporuča korištenje kreme 2 puta dnevno za najbolje rezultate no nisam se toga držala jer mi krema ne odgovara u sklopu jutarnje njege. Kako je  u pitanju teglica, koristila sam plastičnu špatulicu za doziranje, a zatim kremu laganim masiranjem utrljala u okoloočno područje. Pod toplinom prstiju se krema brzo topi i dobro razmazuje, a jako sporo se troši i nadam se da ću ju uspjeti potrošiti u roku 8 mjeseci. Krema je zbog sastava masna i sporo se upija, te mi zbog toga ne odgovara u jutarnjoj njezi pogotovo ispod šminke. Možda bi nekome sa izrazito suhim okoloočnim područjem krema odgovarala i za dnevnu njegu. No u večernjoj njezi se pokazala odlična; preko noći se krema dobro upije te je koža ujutro mekana i  svježa. Postojeće bore nisu nestale, što nisam ni očekivala, no nisam primjetila nove bore. Iako su neki sastojci potencijalno komedogeni, nisam imala neželjene reakcije ( doduše, strogo sam se držala okoloočne regije). Okoloočno područje je upotrebom ove kreme vidno hidratizirano i mekano što mi je bilo najbitnije postići.

Ako ste prešle dvadesetu godinu života, tražite prirodnu kremu za njegu okoloočnog područja koja se sporo troši i pristupačne je cijene, preporučujem Vam isprobati Lolo Oko :-)

Cijena kreme je 30 kn i naručiti se može direktnim kontaktom sa Loko Prirodna Kozmetika.

Simona

Oglasi

2 thoughts on “Loko Oko okoloočna krema protiv bora – Recenzija

Komentiraj

