New In #10 – Preparativni haul

Uvidom u arhivu postova ostala sam iznenađena, od moga zadnjeg New in posta prošlo je punih 5 mjeseci ! Od tada se nakupilo novih proizvoda koje odlučih podijeliti u preparativni i dekorativni haul, kako se post ne bi previše oduljio. O kojim se proizvodima radi, saznajte u nastavku :-)

IMG_0878

Diva by GG je domaći brend prirodne aromakozmetike koji sam otkrila tek ljetos.Gospođu Gordanu koja s ljubavlju izrađuje kometiku kontaktirala sam preko Fb stranice. Ljubazno i detaljno mi je odgovorila na sva pitanja i dogovorih narudžbu proizvoda prilagođenih potrebama moje kože : masku od gline i zelenog čaja, dnevnu kremu za dehidriranu masnu kožu i aroma deobalzam. Maskom i kremom sam prezadovoljna dok me balzam baš nije oduševio. Koristila sam ga par puta za vrijeme ljetne žege i nije mi ispunio očekivanja pa sam ga pohranila u hladnjak i čeka drugu šansu.

IMG_0875

iHerb je web shop koji često posjećujem, a ovaj puta sam napunila košaricu proizvodima koji su bili dodatno  sniženi 20% pa se kupovina još više isplatila. Earth Science Olive & Avocado masku za kosu sam puno puta kupila i odlična je (post) kao i Crystal body deodorant roll on (https://2u1beautyblog.wordpress.com/2015/09/09/dezodoransi-na-testu-vol-3/).Po prvi puta sam naručila Now solutions Green european clay powder , zelenu glinu u prahu za spravljanje  DIY maske. U tome  ću se okušati nakon što potrošim onu od Diva by GG. Dermaboost Rejuvenating Spray Mist je genijalan proizvod sličan termalnoj vodi no puno bogatijeg sastava.Obavezno ga nanosim ujutro i navečer na očišćenu kožu prije seruma/kreme. Ovaj sprej zaslužuje zaseban post. Za umivanje lica naručila sam Auromere Ayurvedic Tulsi & Neem Soap, sapun namjenjen normalnoj i suhoj koži. Prirodan ručno rađen sapun na bazi mješavine biljnih ulja i lišća tulsi biljke (sveti bosiljak) i neema, predivnog mirisa nježno i učinkovito čisti kožu, koristim ga ujutro i navečer.

IMG_0877

Kolekciju tuširalica i mazalica za tijelo obogatila sam AVON proizvodima. Za jesen i zimu volim slatkaste mirise kao što su ovaj Indian rituals gel za tuširanje sa mirisom kardamoma i sandalovine te Naturals gel ta tuširanje, losion i sprej za tijelo sa mirisom vanilije i sandalovine. Opuštajuća uživancija za tijelo i njuh :-)

IMG_0879

Najskuplja kupovina bila je sa web shopa Cocooncenter gdje možete naći ljekarničke brendove  po povoljnijim cijenama nego kod nas. Dobro je udružiti se s nekim za narudžbu zbog podijele iznosa poštarine. Kupila sam Caudalie S.O.S. Vinosource Thirst Quenching Serum koji koristim ujutro ispod kreme i Caudalie Polyphenol C15 Overnight Detox Oil za noćnu njegu kože lica. U košarici se našao i ultrazvučni ovlaživač zraka/difuzer eteričnih ulja PHYTOSUN, koji držim u dnevnom boravku. Ovlažuje suhi zrak (sezona grijanja je počela :-( ) i raspršuje mirisne čestice eteričnih ulja. U difuzer stavljam par kapljica PRANAROM Science Aromaforce Solution for Natural Defenses, mješavina 100 % čistih eteričnih ulja.

IMG_0885

Posljednji u nizu novina su proizvodi za kosu. U Top Stil web shopu počastila sam se Olivia Garden Nano Thermic Ceramic + Ion 54 četkom za kosu , odlična kvalitetna četka kojom lako osušim dugu kosu; daje volumen, glatkoću i sjaj kosi. U lokalnoj ljekarni sam naišla na popust KLORANE proizvoda, kupila sam set za negu svijetle kose s kamilicom, šampon i balzam za cijenu šampona. Odličan ulov :-)

Ako vas neki od proizvoda posebno zanima, pišite mi u komentarima.

Simona

Oglasi

One thought on “New In #10 – Preparativni haul

Komentiraj

