Što je u mojoj kozmetičkoj torbici – summer edition

wpid-wp-1434994674783

Sa porastom temperatura i dolaskom ljeta mijenja se i moja rutina šminkanja. Nastojim na lice nanositi što manje proizvoda, jer iskreno smeta mi šminka na +30 i više me opterećuje kako se skloniti u hlad i ne pokupiti sunčanicu. Uglavnom se šminkam za odlaske na posao i do grada a kod kuće preferiram no makeup look (pretpostavljam kao i većina nas).

wpid-wp-1435000810962

Nedavno sam počela koristiti Catrice All matt plus tekući puder 010, koji me oduševio svojim finišem i tako postao broj jedan ljetni puder u mojoj postavi, a više o njemu u zasebnoj recenziji koja slijedi uskoro.
Maskara Astor Curve me sexy volume diva osim što ima prekrasno pakiranje daje i super efekt na trepavicama, uvija ih i ne lijepi, nažalost to mi je jedini primjerak ove maskare kupljen za probu u susjednoj državi jer Astor još nije dostupan kod nas.
Za prikrivanje podočnjaka i ostalih nedostataka na licu koristim Bourjois healthy mix korektor  light i Catrice kamuflažnu kremu 010 ivory. Za područje ispod očiju preferiram healty mix jer neisušuje tanku kožu ispod očiju, naravno ako se nepretjeruje sa količinom.
Ljeto je pravo vrijeme za pretjerivati sa highlighterom pa je zato tu Catrice highlighter iz Nude purism limitirane kolekcije o kojem sam već pisala.
Ljeti više volim koristiti kremasta rumenila, s obzirom da na obrazima nemam problema s topljenjem šminke, a kremasto Alverde rumenilo je moj izbor, također se može koristiti i na usnama. I za kraj moj apsolutni favorit Catrice balzam u boji koji je kombinacija balzama za usne, ruža i sjajila. Njeguje usne i ostavlja lagani tzv. stain na usnama, jednostavno predobar proizvod. Ovim postom sam obuhvatila proizvode koje svakodnevno koristim za dnevni look i predstavljaju minimalac koji stavljam na lice kako bi postigla popularni “no makeup makeup look” .

Kakav makeup vi nosite po ljetnim vrućinama? Koji su vaši it proizvodi za ljeto?

Silvija

Oglasi

Komentiraj

